Daily Archives: July 23, 2017

بات تو سوچنے والی ہے (امجد اسلام امجد)

    کہتے ہیں ٹیکنالوجی کے سینے میں دل نہیں ہوتا۔ یہ ایک تیز چاقو کی طرح سے ہے۔ چا ہے اس سے سیب کاٹ لیں یا کسی کے سینے میں گھونپ دیں۔ یہ اس چاقو کے استعمال کرنے والے۔۔۔۔۔

بے رحم یادیں (عبدالقادر حسن)

  لاہور میں ساون کی بارشیں یاد دلاتی ہیں اٹلی کے خوبصورت شہر وینس کی جو کہ دنیا میں اپنے محل ِ وقوع کی وجہ سے منفرد حیثیت رکھتا ہے، کہ یہ وہ واحدشہر ہے جو کہ سمندر کے بیچوں۔۔۔۔۔

گٹھڑی کھل جائے گی (جاوید چوہدری)

    ہم 15 جولائی کو استنبول میں تھے‘ طیب اردوان کے خلاف ناکام فوجی بغاوت کو سال پورا ہو چکا تھا اور ترک قوم اس دن کو قومی تہوار کی طرح منا رہی تھی‘ حکومت نے تین دن کے۔۔۔۔۔

لاتعداد زندگیاں بچانے والا سنہری کیلا

کوئنز لینڈ: دنیا بھر میں کیلا ایک عام اور رغبت سے کھایا جانے والا پھل ہے۔ لیکن دنیا کے ایک مقام پر وٹامن اے سے بھرپور کیلے کے خاص جین لے کر ان سے عام کیلے کو بھی وٹامن اے۔۔۔۔۔

کوئٹہ:‌ روایت شکن خاتون کراٹے ماسٹر گولڈ میڈل کے لیے پُرعزم

کوئٹہ: محلے کے لڑکوں کو سبق سکھانے کے لیے کراٹے سیکھنے والی کوئٹہ کی لڑکی اب دنیا کو سبق سکھارہی ہے۔ وہ کراٹے کھیلتی ہے! یہ ایک ایسا جملہ جسے ہمارے معاشرے میں سن کر بیشتر لوگ چونک جاتے ہیں۔۔۔۔۔۔

پنجاب حکومت کے ہر منصوبے میں کرپشن سامنے آگئی :پرویز الہی

اورنج لائن منصوبے میں ناقص پلرز کی نشاندہی کے بعد نئے پلرز کی تعمیر پر 6 ارب کی لاگت آئے گی :رہنما مسلم لیگ ق کی پریس کانفرنس لاہور (وائس آف سوسائٹی نیوز ) شہباز شریف اپنے 15 سالہ دور۔۔۔۔۔

عمران خان سیاست سے سو فیصد فارغ ہوچکے ہیں :جاوید ہاشمی

چودھری نثار سے احترام کا تعلق ، وہ اپنی سیاست کا راستہ نکالنے کا حل بہتر انداز میں جانتے ہیں :سینئر سیاستدان کی میڈیا سے گفتگو ملتان (وائس آف سوسائٹی نیوز ) سینئر سیاستدان مخدوم جاوید ہاشمی کا کہنا ہے۔۔۔۔۔

خفیہ اداروں نےصحافیوں سےمتعلق باضابطہ تحقیق کاآغازکردیاہے

پہلے مرحلے میں گوجرخان،جہلم ،اوکاڑہ ،منڈی بہاوالدین ،بہاولنگر اوراٹک شامل ہے۔زرائع کےمطابق صحافت کی آڑمیں جرائم پیشہ افرادنے نٹ ورک قائم کررکھاہےاوراس آڑ میں ہرجرم کیاجارہاہے،جرائم پیشہ افرادکی پشت پناہی کی جارہی ہے۔غنڈوں اوربدمعاشوں نےصحافت جیسے مقدس پیشہ کوآڑبناکربلیک میلنگ۔۔۔۔۔

کشتی کسی کی پار ہو یا درمیاں رہے

پانامہ کیس کی سماعت ختم ہو چکی، فیصلہ محفوظ کر لیا گیا ہے۔توقع ہے کہ آئندہ چند روز میں اس پٹاری سے جو کچھ برآمد ہونا ہو گا،  جائے گا۔کہا نہیں جا سکتا کہ معاملہ یہاں ختم ہو جائے گا،۔۔۔۔۔

سوات میں زلزلے کے جھٹکوں کی شدت ریکٹر سکیل پر چار اعشاریہ چھ ریکارڈ کی گئی ، کسی جانی نقصان کی اطلاع نہیں مل سکی

  سوات (وائس آف سوسائٹی نیوز) سوات اور گرد و نواح میں زلزلے کے جھٹکے محسوس کئے گئے ، زلزلے کی زیر زمین گہرائی دو سو اڑسٹھ کلومیٹر جبکہ مرکز کوہ ہندوکش ریجن افغانستان تھا ، زلزلے سے کسی قسم۔۔۔۔۔