Daily Archives: July 17, 2017

گوجرانوالہ :لدھیوالہ وڑائچ میں گراں فروشی کے باعث شہریوں کی مشکلات میں اضافہ دکان داروں نے ہر شے کے من مانے نرخ مقرر کر لیے ،اعلیٰ احکام خاموش

گوجرانوالہ :لدھیوالہ وڑائچ (نامہ نگارچوہدری یاسین مہر سے ) دکان داروں نے اشیائے ضروریہ کے من مانے نرخ مقرر کر کے شہریوں کی مشکلات بڑھا دیں، پرائس کنٹرول کمیٹیاں غیر فعال ہو کر رہ گئیں۔ تفصیلات کے مطابق لدھیوالہ وڑائچ۔۔۔۔۔

گوجرانوالہ لدھیوالہ وڑائچ بارش کے پانی نے میونسپل کمیٹی لدھیوالہ وڑائچ کی قلعی کھول دی شہریوں کا احتجاج

گوجرانوالہ لدھیوالہ وڑائچ (نامہ نگار)میونسپل کمیٹی لدھیوالہ وڑائچ کی نااہلی اور ناقص کارکردگی نے بارانِ رحمت کو شہریوں کے لیے زحمت بنا دیا ہے پانچ روز سے کھڑا پانی کو نکالنے کے لئے ابھی تک انتظامیہ نے کوئی انتظامات نہیں۔۔۔۔۔

ہمارا ایمان اتنا کمزور کیوں(تحریر چوہدری محمد یاسین مہر )

کیا ہم نے کبھی سوچا ہے کہ آج کا مسلمان اتنا پریشان اور مصیبتوں میں‌پھنسا ہوا کیوں ہے؟ کیا ہم نے کبھی سوچا ہے کہ آج کا مسلمان خسارے میں کیوں ہے؟ کیا ہم نے کبھی سوچا ہے کہ آج۔۔۔۔۔

وادی نیلم: پاک فوج کی گاڑی پر بھارتی فوج کی فائرنگ، 4 جوان شہید وادی نیلم میں بھارتی فوج کی پاک فوج کی گاڑی پر فائرنگ، پاک فوج کی گاڑی دریا میں جا گری، پاک فوج کے 4 جوان شہید، وزیر اعظم کی شدید مزمت۔

اسلام آباد: (ویب ڈیسک) آزاد کشمیر کے علاقے وادی نیلم میں ستھریاں کے مقام پر بھارتی فوج کی جانب سے سرحد پار سے پاک فوج کی گاڑی پر فائرنگ کی گئی جس سے گاڑی دریا میں جا گری۔ حادثے میں۔۔۔۔۔

الزام تراشی کے ماہر سیاستدان نے جھوٹ بولنے کے ریکارڈ توڑ دیئے: شہباز

الزام تراشی کے ماہر سیاستدان نے جھوٹ بولنے کے ریکارڈ توڑ دیئے، ناعاقبت اندیش عناصر اقتدار کیلئے ملک و قوم کی تقدیر داؤ پر لگا رہے ہیں، وزیر اعلیٰ پنجاب شہباز شریف کا خطاب۔ لاہور: (وائس آف سوسائٹی نیوز) صوبائی۔۔۔۔۔

پاناما کیس: سپریم کورٹ میں جے آئی ٹی رپورٹ پر نعیم بخاری کے دلائل جاری

تحقیقات کا معاملہ عدالت اور جے آئی ٹی کے درمیان ہے، رپورٹ پر اپنی معروضات پیش کروں گا، جسٹس آصف سعید کھوسہ نے وزیراعظم کو نا اہل قرار دیا:پی ٹی آئی وکیل اسلام آباد:(وائس آف سوسائٹی نیوز) سپریم کورٹ میں۔۔۔۔۔

پشاور :حیات آباد میں ایف سی کی گاڑی پر حملہ ، دو اہلکار شہید ایف سی کی گاڑی باغ ناران سے گزر رہی تھی ، خود کش حملہ آور نے قریب آکر خود کو دھماکے سے اڑا لیا ، 4 شہری زخمی بھی ہوئے

پشاور (وائس آف سوسائٹی نیوز ) پشاور میں دہشت گردوں کی بزدلانہ کارروائی ، حیات آباد کے علاقے میں فرنٹیر کور کے گاڑی پر خود کش حملے میں 2 اہلکار شہید اور 2 زخمی ہوگئے ۔ ایس پی کینٹ عمران۔۔۔۔۔