کہانیاں و افسانے

حجام کا وزارت کا مطالبہ اور بادشاہ کا امتحان٬ کون کامیاب؟

کبیر بادشاہ کا عزیز ترین حجام تھا،یہ روزانہ بادشاہ کے پاس حاضر ہوتا تھا اور دو تین گھنٹے اس کے ساتھ رہتاتھا‘ اس دوران بادشاہ سلطنت کے امور بھی سرانجام دیتا رہتا اور حجامت اور شیو بھی کرواتا رہتا تھا۔۔۔۔۔۔

غیرت مند لیڈر ایسے ہوتے ہیں٬ بانیِ پاکستان کا کرارا جواب

یہ پاکستان کے قیام سے چھ ماہ بعد کا واقعہ ہے برطانیہ کے ہائی کمشنر قائد اعظم محمد علی جناح کے پاس حاضر ہوئے اور ان سے عرض کیا ”اگلے مہینے برطانیہ کے شاہ کے بھائی پاکستان کے دورے پر۔۔۔۔۔

18 آدمیوں نے ملک فتح کرلیا

محمد بن بختیار کے کارنامے افسانوں سے بھی زیادہ عجیب ہیں۔ یہ ایک معمولی آدمی تھا۔ پہلے اْس نے غزنی میں سپاہی بھرتی ہونے کی کوشش کی ، مگر کامیاب نہ ہوا۔ پھر دہلی پہنچا۔ یہاں بھی اسے کوئی جگہ۔۔۔۔۔

قدرت کے عجیب و غریب فیصلے

زگ لینڈ برطانیہ کا ایک شہری تھا‘ اس کے ساتھ 1913ء میں ایک دلچسپ واقعہ پیش آیا تھا‘ اس نے 1893ء میں اپنی گرل فرینڈ کے ساتھ ایک سنگین مذاق کیا تھا۔ گرل فرینڈ نے اس مذاق کے نتیجے میں۔۔۔۔۔

بادشاہ کی احسان فراموشی اور حکیم کا بدلہ

ایک بادشاہ اپنے مُنہ زور گھوڑے پر سوار تھا. گھوڑا کسی وجہ سے بدکا تو بادشاہ سر کے بل زمین پر گر گیا اور اس کی گردن کی ھڈی کے مُہرے ہل گئے اب وہ گردن کو حرکت دینے پر۔۔۔۔۔

شاہی قلعہ لاہور کی تاریخی اہمیت

وائس آف سوسائٹی نیوز قلعہ لاہور محل وقوع عالمگیری دروازہ شاہی باورچی خانہ واصطبل قلعہ لاہور کی جنوبی دیوار دیوانِ عام دولت خانہ خاص وعام کھڑک سنگھ کا محل مسجدی یا مستی دروازہ احاطہ جہانگیری خوابگاہ جہانگیری و عجائب گھر۔۔۔۔۔

دور کے ڈھول سہانے

وائس آف سوسائٹی نیوز یہ کائنات بڑی وسیع ہے اتنی کہ ہماری سوچ کی وسعتیں بھی دم توڑ جائیں۔ یہاں رنگ رنگ کے میلے ہیں اور ہر میلے کا اپنا اپنا رنگ ہے۔ کتنے محقق آ چکے مگر تحقیق جاری۔۔۔۔۔

میں گھر میں سب سے چھوٹا تھا میرے حصے میں میری ماں آئی

دنیا میں جتنے بھی انسانی رشتے ہیں۔ان میں سب مقدس اور عظمت والا رشتہ ’ ’ماں‘‘ کا ہوتا ہے۔ماں اولاد کو جنم دیتی ہے۔ پال پوس کر بڑا کرتی ہے۔ اور ایک کمزور اور ناتواں پودے کو تناور درخت میں۔۔۔۔۔

دسمبر

  شاہداقبال شامی گزرے وقتوں میں جب بھی دسمبر آیا لوگوں کو اداس کر گیا،پریشان کر گیا دسمبر کے آتے ہی لوگ غمگین ہو جاتے گزرے وقتوں کو یاد کرتے آنسو بہاتے جس کا اظہار جابجا بکھرا پڑا ہے شاعری۔۔۔۔۔

رول ماڈل

  شاہداقبال شامی دل دل پاکستان ہر پاکستانی کے دل میں بسانے والا ہر دل کو رلا گیا گانا گاتا تھاتو لاکھوں پرستار تھے ایک جھلک کے لئے آگے پیچھے گھومتے تھے نعت پرھنا شروع کی تو کروڑوں کے دل۔۔۔۔۔