شاعری

کتھے مہر علیؔ کتھے تیری ثناء

  اَج سک متراں دی ودھیری اے کیوں دلڑی اداس گھنیری اے لوں لوں وچ شوق چنگیری اے اج نیناں لائیاں کیوں جھڑیاں اَلْطَّیْفُ سَریٰ مِنْ طَلْعَتِہٖ والشَّذُو بَدیٰ مِنْ وَفْرَتَہٖ فَسَکَرْتُ ھُنَا مِنْ نَظْرَتِہٖ نیناں دیاں فوجاں سر چڑھیاں۔۔۔۔۔

نفرتوں کو بھول جانا چاہیے غیر کو اپنا بنانا چاہیے

نفرتوں کو بھول جانا چاہیے، غیر کو اپنا بنانا چاہیے مختصر ہے زندگی کا کارواں، یار ہر پل مسکرانا چاہیے. گر کسی میں عیب کوئی دیکھ لیں، عیب دل میں ہی چھپانا چاہیے. قول پہ قائم رہو اے دوستو، عہد۔۔۔۔۔

وہ زندگی سے آنکھ چرا کر چلا گیا

وہ زندگی سے آنکھ چرا کر چلا گیا چہرہ ردائے گل میں چھُپا کر چلا گیا بار غم جہاں سے سُبک دوش کیاہوا ہم پر پہاڑ غم کے گرا کر چلا گیا دردآشنا دلوں کو نہ بھولے گا وہ کبھی۔۔۔۔۔

پشتوں سے میں نصیر ہوں منگتا حسینؓ کا

پشتوں سے میں نصیر ہوں منگتا حسینؓ کا ورثہ میں نے پایا ہے صدقہ حسینؓ کا کافی ہے میرے واسطے نقد غم حسینؓ چلتا ہے ہر جہاں میں سکہ حسینؓ کا قبضہ کی ضد میں آج ہے میدان حشر بھی۔۔۔۔۔

کیوں عقیدت سے نہ میرا دل پکارے یاعلیؓ

کیوں عقیدت سے نہ میرا دل پکارے یاعلیؓ جس کے ہیں مولا محمد ﷺ اس کے ہیں مولا علیؓ جس گھڑی اللہ کے گھر میں پیدا ہوئے یا علیؓ ذرہ ذرہ با ادب ہو کے پکارا یا علیؓ بے نظیر۔۔۔۔۔

اسے کیسے میں لکهوں گی

اسے کیسے میں لکهوں گی میں بےبس ہوں کہاں سے لفظ وہ لاؤں جو دل کا حال کہہ پائیں میں ایسے لفظ ڈهونڈوں گی جنہیں لکهوں تو کاغذ پر دئیے سے جگمگا اٹهیں جنہیں سوچوں تو ذہن و دل کا۔۔۔۔۔

اے شہرِ بے پناہ تری شامِ گرد باد

اے شہرِ بے پناہ تری شامِ گرد باد\”\” شوریدہ سر خرابوں کی تعبیرِ صبح ہے دہلیز پر کھڑی ہیں مناجاتِ نوحہ خواں پتھر کے سازِ ہفت کی تصویر جیسے گنگ ایک لہرِ بے کنار ہے کہتے ہیں جس کو خوں۔۔۔۔۔

نمکین قطعات

نمکین قطعات ارے ہو ٹل کا کھانا ہے،رقم د وگے تو ملتا ہے میرے پیسوں سے کھایا ہے تو کیا جان بھی لو گے ثریااب بھی وہ کہتے ہیں ارے کیا کھلایا ہے ذرا سی چائے کا اک کپ پلا۔۔۔۔۔

ترک ستم کا ارادہ نہیں ہے تجھ سے

غزل ثریا بابر ترک ستم کا ارادہ نہیں ہے تجھ سے تو ایسا بھی وعدہ نہیں ہے پگھل جائے گا سنگ دل دھیرے دھیرے طلب عشق کی بھی تو زیادہ نہیں ہے چلی ہے عجب رسم بے پردگی کی بدن۔۔۔۔۔

ایک حسرت

۔۔ ثریا بابر صبر کا پھل میٹھا ہوتا ہے ۔۔۔ اور ڈاکٹر نے مجھے میٹھا کھانے سے منع کیا ہے ۔۔ سو شب بخیر زندگی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔