کالم و بلاگ

حساب چاہیے بلا تفریق چاہیے

  میری بات/روہیل اکبر آجکل جو کچھ پاکستان میں ہورہا ہے وہ دنیا میں کہیں نہیں ہوتا ہمارے ہمسایہ ملک چین میں کرپشن ثابت ہونے پر وہاں کے وزرا کو موت کی سزا سنادی گئی جبکہ پانامہ سکینڈل میں صرف۔۔۔۔۔

جدو جہد آزادی

14 اگست 11947 کا دن ایک یاد گار دن ہے،جب بھی یہ دن آتا ہے پاکستان کے لوگ اس کو عید کی طرح سے مناتے ہیں ہرطرف ایک عید کا سما ہوتا ہے پتہ چلتا ہے کہ یہ واقعی کوئی۔۔۔۔۔

میری مادرعلمی(تحریررضوان اللہ پشاوری)

صوبہ خیبر پختونخوا کے مدارس میں ایک نام بہت ہی واضح اور روشن ہے،وہ ہے ’’جامعہ عثمانیہ پشاور‘‘جوکہ نوتھیہ روڈپشاورصدر میں واقع ہے،میں نے اسی مادرعلمی میں 9سال کا عرصہ گزارا ہے،درجہ متوسطہ سے لیکر دورہ حدیث تک یہی پڑھا۔۔۔۔۔

یومِ آزادی اورہماری ذمہ داری(حافظ کریم اللہ چشتی پائی خیل)

آج کادن(14اگست)پاکستان کے مسلمانوں کے لئے خصوصی اوردنیابھرکے مسلمانوں کے لئے عمومی طورپرایک یادگاراورتاریخی اہمیت کاحامل ہے ۔ کیونکہ چودہ اگست 1947کوواحداسلامی ملک پاکستان دوقومی نظریہ کی بنیادپردنیاکے نقشے پرمعرضِ وجودمیں آیا۔ دنیامیں انسان کوسب سے زیادہ دوچیزیں عزیزہوتی ہیں۔۔۔۔۔

نیشنل کوچنگ سینٹرمیں کتے۔۔۔کیوں؟

  حفیظ خٹک:hafikht@gmail.com شہر قائد میں اسٹیڈیم روڈ پر بین الاقوامی نیشنل کرکٹ اسٹیڈیم موجود ہے۔اس کے مدمقابل نیشنل کوچنگ سینٹر واقع ہے ۔ جہاں آوٹ ڈور، انڈور کھیلوں ، جسمانی تربیت کیلئے کھلا میدان اور چہل قدمی کیلئے واکنگ۔۔۔۔۔

گوجرانوالہ میں خطرناک مجرم کا انجام

گوجرانوالہ(وائس آف سوسائٹی نیوز) ہلاکت ، موت، قربانی ، فوتگی اور شہادت جیسے الفاظ کا مطلب سا نسوں کا جامد ہو کر روح کا اس جہاں سے دوسرے جہاں انتقال کر جانا ہے ۔مگرا ن تمام الفاظ کے مطالب میں۔۔۔۔۔

فلسفہ قربانی اور اس کے تقاضے(تحریر چوہدری محمد یاسین مہر)

قربانی کرنے کی رسم زمانہ جاہلیت میں بھی مروج تھی۔ من گھڑت دیوتاؤں کی خوشنودی کے لئے یا نذر و شکر کے سبب قربانی کا عمل جاری و ساری رہتا تھا۔ البتہ زمانہ جاہلیت کی قربانی یہ تھی ذبیحہ کو۔۔۔۔۔

62-63 (جاوید چوہدری)

یہ سارا کریڈٹ والدکو جاتا ہے‘ والد شمس القیوم کاتعلق وزیرستان سے ہے‘ والد نے تعلیم حاصل کی اور یہ تدریس کے شعبے سے منسلک ہوگئے‘ یہ کثیر اولاد ہیں‘یہ چار بیٹوں اور دو بیٹیوں کے والد ہیں‘ یہ روشن۔۔۔۔۔

اولیائے کرام کی شان

بعض لوگ توحید و سنت کے علمبرداروں اور خالص قرآن و حدیث کے پیروکاروں پر یہ الزام لگاتے ہیں کہ وہ “اولیائے کرام”کی تعظیم نہیں کرتے ،انہیں مانتے نہیں اور یہ کہ ان کی گستاخی کرتے ہیں۔میں نے ان الزامات۔۔۔۔۔

جدو جہد آزادی (تحریر : اظہر اقبال مغل)

14 اگست 11947 کا دن ایک یاد گار دن ہے،جب بھی یہ دن آتا ہے پاکستان کے لوگ اس کو عید کی طرح سے مناتے ہیں ہرطرف ایک عید کا سما ہوتا ہے پتہ چلتا ہے کہ یہ واقعی کوئی۔۔۔۔۔