خبریں

سائبان ادب و ثقافت کے کلچرل ایوینیو میں پرچم کشائی اور کیک کٹنگ کی تقریب

آج صبح نو بجے آزادی پاکستان کے حوالہ سے سائبان ادب و ثقافت کے کلچرل ایوینیو میں پرچم کشائی اور کیک کٹنگ کی تقریب منعقد ہوئی ۔جس میں گوجرانوالہ کی معروف و مشہور شخصیات نے شرکت کی ، جن میں۔۔۔۔۔

حساب چاہیے بلا تفریق چاہیے

  میری بات/روہیل اکبر آجکل جو کچھ پاکستان میں ہورہا ہے وہ دنیا میں کہیں نہیں ہوتا ہمارے ہمسایہ ملک چین میں کرپشن ثابت ہونے پر وہاں کے وزرا کو موت کی سزا سنادی گئی جبکہ پانامہ سکینڈل میں صرف۔۔۔۔۔

جدو جہد آزادی

14 اگست 11947 کا دن ایک یاد گار دن ہے،جب بھی یہ دن آتا ہے پاکستان کے لوگ اس کو عید کی طرح سے مناتے ہیں ہرطرف ایک عید کا سما ہوتا ہے پتہ چلتا ہے کہ یہ واقعی کوئی۔۔۔۔۔

میری مادرعلمی(تحریررضوان اللہ پشاوری)

صوبہ خیبر پختونخوا کے مدارس میں ایک نام بہت ہی واضح اور روشن ہے،وہ ہے ’’جامعہ عثمانیہ پشاور‘‘جوکہ نوتھیہ روڈپشاورصدر میں واقع ہے،میں نے اسی مادرعلمی میں 9سال کا عرصہ گزارا ہے،درجہ متوسطہ سے لیکر دورہ حدیث تک یہی پڑھا۔۔۔۔۔

یومِ آزادی اورہماری ذمہ داری(حافظ کریم اللہ چشتی پائی خیل)

آج کادن(14اگست)پاکستان کے مسلمانوں کے لئے خصوصی اوردنیابھرکے مسلمانوں کے لئے عمومی طورپرایک یادگاراورتاریخی اہمیت کاحامل ہے ۔ کیونکہ چودہ اگست 1947کوواحداسلامی ملک پاکستان دوقومی نظریہ کی بنیادپردنیاکے نقشے پرمعرضِ وجودمیں آیا۔ دنیامیں انسان کوسب سے زیادہ دوچیزیں عزیزہوتی ہیں۔۔۔۔۔

نیشنل کوچنگ سینٹرمیں کتے۔۔۔کیوں؟

  حفیظ خٹک:hafikht@gmail.com شہر قائد میں اسٹیڈیم روڈ پر بین الاقوامی نیشنل کرکٹ اسٹیڈیم موجود ہے۔اس کے مدمقابل نیشنل کوچنگ سینٹر واقع ہے ۔ جہاں آوٹ ڈور، انڈور کھیلوں ، جسمانی تربیت کیلئے کھلا میدان اور چہل قدمی کیلئے واکنگ۔۔۔۔۔

گوجرانوالہ میں خطرناک مجرم کا انجام

گوجرانوالہ(وائس آف سوسائٹی نیوز) ہلاکت ، موت، قربانی ، فوتگی اور شہادت جیسے الفاظ کا مطلب سا نسوں کا جامد ہو کر روح کا اس جہاں سے دوسرے جہاں انتقال کر جانا ہے ۔مگرا ن تمام الفاظ کے مطالب میں۔۔۔۔۔

گوجرانوالہ میں میاں نواز شریف کی آمد، مسافرمشکل میں

گوجرانوالہ (نامہ نگار)سابق وزیر اعظم پاکستان میاں محمد نواز شریف کی اسلام آباد سے لاہور جاتے ہوئے گوجرانوالہ آمد کے پیش نظر شہر کے لاڑی اڈوں اور بس سٹاپ کو سیل کر دیا گیا ہے ،جس کے باعث مسافروں کو۔۔۔۔۔

میاں نواز شریف کی گوجرانوالہ آمد، متوالوں کی تیاریاں مکمل، پولیس الرٹ، سی سی ٹی وی کیمرے نصب

گوجرانوالہ (چوہدری یاسین مہر سے)سابق وزیراعظم میاں نوازشریف کی اسلام آباد سے لاہور جاتے ہوئے گوجرانوالہ آمد کے سلسلہ میں تیاریاں مکمل کرلی گئی ہیں اس سلسلہ میں جی ٹی روڈ کے دونوں اطراف بڑے بڑے سائن بورڈ اور بینرزلگا۔۔۔۔۔

کمالیہ ‘ ڈاکٹر اور اسسٹنٹ کی اٹھارہ سالہ مریضہ سے زیادتی(ن) اوکاڑہ سے دوائی لینے شوکت کے ہسپتال آئی ‘ پولیس نے کارروائی شروع کر دی

کمالیہ (نامہ نگار) ڈاکٹر اور اس کے اسسٹنٹ نے اٹھارہ سالہ مریضہ کو زیادتی کا نشانہ بنا ڈالا۔ اوکاڑہ کی رہائشی (ن) کے مطابق وہ دوائی لینے ڈاکٹر شوکت کے ہسپتال گئی جہاں سے ڈاکٹر کا اسسٹنٹ سلیم اسے زبر۔۔۔۔۔